multiple exposure

Taş taş üstüne, çok düşünme işte
taş, taş üstüne. 
uyuşabildiğim kadar uyuşuğum.
uysallaştım, kamburlaştım. 
taş üstüne taş. 
pogonun ortasında kalmışım omuzlarım çürüyor. 
barikatın arkasındayım 
tatbikatın içinde
mücadele apartmanına yıkım kararı 
şok üstüne şok.
hep kaçtım kavgadan, şimdi sıksam yumruklarımı
sıksam dişlerimi
burun deliklerim genişlese.

şehire dağılıyorum, sokaklarındayım, caddelerinde, 
alt geçitlerinde, ücretli otobanlarındayım. 
bir istifa mektubundayım, 
bir kuşun salvosunda
bir dağın başındayım. 
14 yaşında, böyle buyurdu zerdüşt, okuyan çocuğun gözlüklerindeyim. 
terlerin karıştığı çarşaflardayım
bir matrix ceketinin kıvrılmış kollarındayım.
her karşı çıkışın büyüsündeyim,
oradayım ve nadiren buradayım.

şimdi sesler yüksek, günler karışık, martı izliyor.
direkte kayıp kedi ilanı, gümbür gümbür çakan şimşek
peki hava neden güzeldi?

neredeyim
silopi'de orduevinde miyim,
değilim, yo.
mücadele apartmanının önündeyim. 
mührünü bozmuşlar,
ellerinde jo.

ıslık çalıyorum, 
dağıldığım her yerden dönüyorum. 
kuşu, mektubu, zerdüştü rahat bırakıyorum.
terminatördeki civa adam gibi
akışa, karışa, sürte, çarpa dönüyorum. 
taş üstüne taş.

sevmek dert değil
asıl çok üzülmek
o maharet ister.

^hayatı bildiği kadarıyla, yanılmak ilerlemenin tek yoluydu. 



mart23
yeldeğirmeni



Comments