Musica per gente che non sta bene di testa

Fig.7: Ne cebimde param var ne de bu diyarda senin cızırtını dinleyecek bir yordamım var. Tüm ciddiyetimle birer birer geçerek bakmamı engelleyecek hiçbir şey yok ama. Koleksiyonculuk bir hastalıktır, bir kişilik bozukluğudur.
Benim kişiliğim bozuk!






Fig.8: Bir tek atamayacaksam bunaltımın içinde sıçarım ben öyle işe. Zeki Müren, dünyadaki en delikanlı insanlardan biridir aksini düşünen ile muhattap olmam. Sobel Filtresi kadar basit görüyorum hayatı, köşelerini göster bana. Detayları Zeki okur.

















Fig.9: Charlie Brown seni anlıyorum birader aynı yollardan geçtik ikimiz de. Ekmek, Özgürlük, Adalet dedik, sonra sözlerimizin ne anlama geldiğini unuttuk değil mi üstad? Canımız sağolsun hatırlarız elbet.

Comments

  1. Sobel'le oturup rakı içsem bu kadar eğlenebilirdim. Allah belasını versin gerisinin.

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.