Il suo principe azurro e' catuto da cavallo

Fig.39: "Ogni giorno ringrazio dio non essere nato italiano/stranieri/inteligente" yazıyor duvarda. Önce İtaliano'yu karalamışlar sonra Stranieri'yi... Çevirisi şu Her gün allaha italyan/göçmen/zeki olarak doğmadığım için şükrediyorum. Tuvalet kapısı arkasında görmeye alışık olduğumuz yabancı/yerli, siyah/beyaz, homoseksüel/heteroseksüel, sağ/sol kapışması tadında bir yazı. Tren istasyonunun en görünen yerinde. Son karalayan duyarlı arkadaş kısaca "saçma salak şeyler yazmayın la" demiş. 

Fig.40: Bir güç var işte ona inanıyorculardanım ben. Güneşe inanıyorum, inanılmayacak gibi değil.

Fig.41: Old School. 
Ayağımı yerden kesiyor abiii nolsun daha...

Fig.42: Elektrik faturası Old Horborn ve American Spirit. Evet bir rüyada yaşıyorum gerçekten... Hep kapiçinolar, limonçellolar içiyorum, hep vespalı kızlarla parti yapıyorum, göğüslerinin arasında tekila şatlıyorum.(şatlamak) Ayın sonunu nasıl getireceğim onun hesabı var lan kafamda allanı seversen git başımdan Aysel. Ben sana göre değilim.

Comments