Mamma li Turchi

Sıktı ama değil mi artık? Hani bizler konformistler, hani kılımızı kıpırdatmıyoruz ya bir bok için. Efendim biz kimiz ki, onlar güçlüler, onlar bizi döverler değil mi?
Ulan insan wikipedia'nın kapatılmasını nasıl kabullenebilir lan. Adamlar ansiklopedi kurdular internette özveri ile insanlar bilgiye ulaşabilsin diye açık kaynak var lan. Yok biz onu sevmedik, kapansın o. Gazeteleri de kapatın, dergiler yasaklansın, kitaplardan bahsetmiyorum bile. Alın size savunduğunuz özgürlük. Yok efendim herkesin inançlarına saygı falan, "oğlum kaçıncı yüzyıldayız lan, cahillik lan bu, bir avuç saçmalık bu" demeye korkuyor ya da yemiyor o zaman saygısızlık oluyor çünkü.

Haydarlar becersin sizi... Tat bırakmadınız.

Comments

  1. Teşekkürler hangi yüzyılda olduğunu hesaplamak için bende ufak bir yazı yazdım ama oldu mu olmadı mı karar veremedim. Acaba bir bakıp yorum yapabilir misiniz? Yüzyıl Nasıl Hesaplanır?

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.