La terra nello spazio come un granello di sabbia su una spiagga.


Fig.56: Bir öğrenci kafetaryasında oturup insanları izliyordum. Karakterler çizip roller yazıyordum onlara. Kimin nüktedan, kimin agresif, kimin pısırık olduğunu belirlemek üzereydim. Sonra kafamda bir hikaye kurdum, kendimi dahil edercesine düşündüm hikayeyi. İyiden iyiye kaptırmıştım kendimi, farklı milletten farklı bir adam olmuştum. Özelliklerim vardı. Hobilerim belliydi, neye yeteneğim olduğu, neye olmadığı ortadaydı. Hoşuma gitti, kafadan 40 dakika falan mal gibi kurduğum hikayeyi ilerlettim. FRP hesabı[ne lisede, ne üniversitede bulaşmadım  ama her amatör yazar kendinden iyi bir FRP yöneticisi(GM) çıkacağını zanneder] öyle çevreye bakıp yazdım kafamda ulan ben bunu eve gider bir temize geçiririm falan bile dedim hatta. 
Eve döndüm, çamaşır mamaşır derken üşendim. 
Unuttum hikayeyi ama baya iyiydi, okusan he derdin yani.

dinle bi kafayı anla...

Comments