Non ce la faccia

Fig.69: Yaz geldi... Sabahları kahvaltıdan önce veya sırasında gazete okuyan bir insandım ben. Gazeteye sondan başlayan biriyim, taş çatlasın 1-2 köşe yazarı takip eden. Şu an gazeteden anladığım(haliyle Corriera della Sera okumadığıma göre) şu internetten girdiğim ve zerre okumadığım şey(e-gazeteye, e-kitaba inanmıyorum, insanlık ekrandan gazete okuyamayacağını fark edecek bir gün). Resimler var bir sürü, bazen kendimi şu manasız resim galerilerine bulduğum oluyor hatta zombi gibi bir resimden diğerine geçiyorum. Her neyse, ne diyordum yaz geldi ve bir sürü bikinili hatunlar var. Kameralardan kaçmayan dötler kimi zaman selülitler. Acayip concon yerlerde yapılan tatiller. Genellikle mevzu  ET! Kadınlar için diyet planları var, kimse çıkıp da insanların sağlıkları ile oynuyorsunuz demiyor. Spor yapmadan, aç kalarak bu yazı mümkün olan en zayıf şekilde geçirmek plan. 7 günlük tatillerinde çektirdikleri fotoğrafların yeterince güzel çıkması amaç. Erkekler için de benzer mevzular var. Diyetler acayip egzersizler falan.
Gazete diyordum, hiç yoktan elime elektronik olmayanı geçtiğinde şu magazin ekini reddetme imkanına sahiptim. Şimdi bu yaz medyasını görmeme şansım yok. Yavru gibi süt gibi hatunlar görmekle ilgili bir sıkıntım yok gerçi de, bana ne lan sizin tatilinizden de yazınızdan da.
Benim yazdan anladığım buz gibi bira içmenin verdiği o güzel hazdan ötesi değildir. Kusruma bakmayınız.

Comments