Sono gia adolescente

 Fig.104: Anarchy girl or whatever you want to call. From the dirty and beautiful streets of Berlin.
Fig.105: Jeanne Mammen Berlin'li ve pek de ünlü olmayan bir ressam. Yani şöyle ki internetten bir arasan falan anca almanca kaynaklarda bir şeyler bulabiliyorsun. Evet galeriye falan gittim entelliklerden entelliklere koştum. Çaktırmadan fotoğraf falan çektim, her an yaka paça atabilirlerdi dışarı beni heyecanlı oldu(oysa girişti 2 avro veriyormuşsun fotoğraf için izin kartı veriyorlarmış). En beğendiğim resim buydu. Si chiama "Chess Player". Çizgi romana olan sempatimden ötürü beğendiğimi düşüyorum, yoksa bi halt anladığım yok. Yanındaki zombi abi, hani okeyde falan olur ya köşeye oturan yancı abiler gibi oraleti de olsa tam olacak. Budur diyeceklerim.
Class dismissed.


Comments