I will try to kiss thee very well

Ön yargıları olan nezih bir insanım. Sinema konusunda temel olarak Cannes Film Festivaline ön yargım var. Sevmiyorum arkadaş, frekanslarımız tutmuyor. Kendimce filmsever bir insanım ama Cannes kafası uygun değil. Sundance, Toronto, Berlin falan dersen hastasıyım. Baya hani takım tutar gibi. Şu saydığım üçlüden ödül aldıysa benden de büyük ihtimal takdir alır.
Ön yargı iyi bir şey değil. Cannes sevmememden ötürü yalnız ve güzel ülkemizin çocuğu Nuri Bilge Ceylan'a karşı da nereden geldiğini bilmediğim bir bozukluk duyuyor filmlerini izlemiyor, izleyenlerin arkasından kötü konuşuyordum. Bugün İklimleri izledim, sözlerimi geri aldım. (Sözlerimi geri alabilir, yazdığımı da yeni baştan yazabilirim.)
Aferin adama çok güzel çekmiş. Eksik kalmıştım, yakın zamana tüm filmlerini de izleyeceğim.
Hala Cannes FF'ni sevmiyorum o ayrı. Sevenin de arkasından kötü konuşuyorum.
NBC iyi çekiyor. Diğer filmlerini de izleyim de, barda kahvede ahkam keseyim.

Müziğin yazı ile bağlantısını kurmaya çalışıyorsan buralarda yenisin demektir.

Çok çişim var kaçtım ben.

Comments

  1. Arkamızdan konuştuğunu bilmemiz iyi oldu.

    ReplyDelete
  2. Pis bir insanım sanırım ben.

    ReplyDelete
  3. nouvelle vogue dinleme lan nolur.

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.