İstanbul Günlükleri-2

* Sayın turkcell yetkilileri, her dakika bana mesajlar atarak bir şeyler söylemek istek ve arzunuza anlam veremiyorum. Sizden böyle bir talepte bulunduğumu da hiç sanmıyorum. Eğer hayatımda böyle bir eksiklik yaşasaydım standart, düz bir kızla çıkar, lame(leym) bir ilişki yaşardım.
Ama çıkmıyorum neden? Sen bana türksel müzikten bahset diye değil heralde.  

* Biraya para yetiştiremiyorum. Havalar ısınsın başka türlü olmayacak.

* Kar yağdı, çok da güzel oldu. Geçen Ankara'ya gittim orada da kar yağıyordu ama ülke çapında afet durumuymuş gibi davranmıyordu insanlar. Eksi onaltıydı kimse sesini çıkarmıyordu.

* Bugün evin civarında sokaklarda gezdim belki sokakta oynayan çocuğa falan rastlarım da bana kar topu atarlar beraber oynarız hesabı. Çocuk yok hiç dışarıda. Tabelalara bir iki kar topu attım. 

* Wilfred bence çok güzel dizi. Şu Elijah Wood denen oğlanın gözleri çok tuhaf ama. Bücürük bişi bi de, allah hobbit ol diye yaratmış zibidiyi.

* Stoch ceza sahası dışında toplara ne kadar güzel vuruyor arkadaş. Bir de Rapaiç vardı o da iyi vururdu.

* Bir ay içinde hangi tarz müzik dinlediğimin şeysi. Hangi dinlediğim grup, hangi tarz onu bilmiyorum ama.





Comments