Bombacı Mülayim

Kötüyüm. Neren kötü, hayatında yeterince kötü görmedin sen. Kötüyüm işte, arada oluyor hep iyi olacak halim yok ya, bazen kötü olmak lüzumu doğuyor. Bunu lüzumu olmaz. Olur, Subheim dinlemek istiyorum, bir şeylere kızmak istiyorum, hissetmek istiyorum. Zeki Müren dinle o zaman. Hayır durum alafranga, o yüzden batılı gibi üzülmeliyim. Sanki alafranga hüzünler sahici değilmiş gibi geliyor bana, inanmıyorum onların üzülmelerine. Hayır onlar da üzülüyorlar bak bana batılı batılı üzülüyorum. Saçmalama. Sigaramı sarıyorum, kahvemi dolduruyorum, koltuğumun başına geçip üzülmem gereken kadar üzülmeye çalışıyorum. Saçmalıyorsun. Tepki veriyorum işte hep bundan bahsediyordun, çabala diyordun, kabuklar parçalanacaktık hani. Daha var. İnceden inceye biliyordun değil mi? Kaybedeceğimi düşündüğüm maçta uzaktan gol atmaya çalışırım, hatırlanacak bir şey olsun diye. Ee auta çıktık. Olmamız gerektiği yer belki. Yedek soyunmaktan ve formayı ıslatamamaktan şikayetçiyim. Don't be. Oğuz Atay mı okusam, iyi gelir mi? Bugün bu kadar gerçek yeter sana, dizi izle memeleri ve popoları güzel kızlar gör. Hayır anlamıyorsun beni, tüm gün somurtmalıyım ben. Somurt o zaman amk. Yazı tura atalım mı? Ne için? Yazı gelirse sen, tura gelirse ben kazanayım. Neyi? Yazı tura oyununu. Olur. Ya Bombacı Mülayim gibi olursa, dik gelirse. Gelmez, gelmesin artık. Evet gelmesin. Attım. Ne geldi? Kanepenin altına kaçtı. Bırak orada kalsın. Yaklaşmıştım ama kazanmaya di mi, yola çıkmıştım temkinli kullanıyordum. Saçmalama, sen bugüne kadar hep kazandın. Anlamıyorsun, kazandırdılar bana hep, kendi almadığım piyango biletlerinden ikramiye çıktı. Of, kaldır kanepeyi kim kazanmış görelim. Yazı gelmiş. Oh be, koydum mu? Sırıtma lan tamam. Ne güzel geldi öyle. Di mi, yalnız kalayım mı biraz. As you wish sire. Eyvallah, giderken dostane ve hafifçe sırtıma vurur musun? Sağlık olsun.

Olmasın.

Comments

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.