Triamsinolon astenoid

Bazı kitaplar var elimden bırakamıyorum ama bir bok da anlamıyorum. Çok acayip, okurken sıkılmıyorum bir cümle beni acayip düşüncelere sokuyor o arada kendi kurduğum düşüncelerin arasında sörf yapıyor, mevzulardan mevzulara atlıyor, tahlillere koşuyorum. Sonra bir silkinip bakıyorum ki 2 sayfa daha ilerlemişim. Başka bir cümle, başka düşüncelere. Çok kaliteli düşüncelere koşuyorum ama okuduğum 200 sayfanın 100ünü yalandan okumuşum yani. Hikayede bir Ahmet var, o nereden çıktı, ne zaman çıktı, sağcı mı, solcu mu yok aga. Ahmet zerre umrumda değil. Vazgeçmiyorum da bu kitaplardan bitirene kadar okuyorum, yani daha çok bakıyorum gibi bir şey. Çünkü gözümle tüm kelimelerin üzerinde normalde okuduğum hızda duruyor ama sadece harfine rengine bakıyorum. Seviyorum böyle olmasını. Allah canımı almasın.

Fig.3001: Bir bilene görünmek lazım.

Moloch bir gör, bir duy beni.

Comments