Not Much Babe

Hayatımda bazı günler oldu yaşamak bile istemedim ve yine bazı günlerin hiç bitmemesini sonsuza kadar sürmesini diledim. Bugün o iki günden biri değil. Normal işte.

Sırt kaşıma aparatının icadı bence insanın aya gitmesinden daha önemli. Ha gittik de ne oldu(ki benim çağırmadılar giderken), taş toprak işte onu teleskopla da görebiliyorduk. Ama sırt kaşıma aparatı, o kolunun iki büklüm olduğu yere ulaşınca hele, lucy in the sky with diamonds.

Fig.22/3 Zevk-ü sefa ve hayranlık müessesi.

son olarak yanık sesli ablamdan,


Comments

  1. üşengeç biri için çok zor bir şey bir şeyleri yapmak.ayh bazen nefes almak bile zor gelirken bi de dandik arkadaş ilişkileri ,geçmiş sevgili anıları ,aile savaşları falan onları düşünmek zorunda olmak üşengeç biri için çok zor.neyse ki 5 kuruşsuz değilim öyle olsaydı bi de çalışmak zorundaydım.sabahtan akşama kadar yatıyorum dizi izliyorum sigara içimini zevkli hale getirecek kadar yemek yiyorum.aslında ben tembel olmak istemiyorum.ne acı.melodram bile değilim.

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.