Super fuckin' Nova

*Benim için ying-yang'ın en önemli fikri siyahın beyaza oranının %50 olmasıdır. Dünya ne şahanedir, ne de rezalettir. Ne iyidir, ne de kötüdür. Ne güzeldir, ne de çirkindir. Dünya "Eh"tir işte. Olduğu kadar o yüzden. 

*Alkol aldığım gecelerin sonrasında büyük pişmanlıklar yaşamıyorum genel olarak. Yani öyle "çok sarhoştum aman tanrım neler" yaptım kafası yaşamadım şimdiye kadar ama küçük pişmanlıklar yaşıyorum. Saçma sapan kelamlar çıkıveriyor bazen ağzımdan, ya da fazla duygusallaşıyorum, ya da ne biliyim fazla konuşuyor, fazla ahkam kesiyorum. Ha bir de, sarhoşken dünyada olan biten şeyler beni daha çok şaşırtıyor. Her şeyi ilgi çekici buluyorum. 

*Bugün "Will" diye bi filme gittim. Türkçeye "babam için" diye çevrilmiş sanırım, hikaye liverpooldan çıkıp İstanbula AC Milan- Liverpool final maçını izlemek için yola çıkan çocuğun hikayesi. Net ağladım. Futbollu filmler beni ağlatıyor olabilir. Dövüşlü filmler de keza...
Bundan önce ağladığım filmlerden bir seçki, Goal, Truman Show, Warrior, Devrim Arabaları, Rocky 6.


Comments