Sex, Drugs and Lahmacun!

Selam olsun değerli insanlık.

Biraz huzur!
İnsanlık diye bir şey var ise eğer onu nadiren görebiliyoruz. Arada sokakta falan karşımıza çıkıyor selam veriyor selamını alıyoruz falan ama sonra gidiyor bir yerlere. Genel olarak kimsenin kimseyi sevmediği bir çağdayız. Yani sevmiyor derken insanların birbirlerini sevmemeleri için gerekli altyapı var. Eskiden rahattı. siyah ve beyaz. a ve b. Sadece 2 taraf vardı ve bu abiler birbirlerini sevmiyorlardı. Şimdi insanları koyacak o kadar çok harf var ki elimizde aklımız karışıyor sevmemeyi düşünürken. Beni bir bıraksalar herkesi babadan oğula sevicem aslında ama sevemiyorum iyi örnek olmam gerek. neys.












Gemide!
Vapura karşı hissettiklerim kocaman. İçerisinde yaşadığım anarşik tavır beni yeniden hayata bağlıyor. Seriously, hemen vapurun kıç kısımına gidiyorum. Çünkü orası kanunsuzluğun ve asiliğin yeri. Vapurda bir tek orada şu ilan var.

Orada yakıyorum sigaramı sağdan soldan gelenleri kontrol ediyorum. Otorite benim karşımda 75TL ile gözümü korkutmaya çalışıyor ama korkusuzum. O sigarettoyu içicem aga. Beni gören yoldaşlarım da birer ikişer çıkartıyor dalları. Birbirini koruyan kollayan insanlar oluyoruz birden. Hop biri oradan bir bira çıkartıyor. İnceden inceye yudumluyor, saygı ile bakıyoruz ona. Biri diğerinden ateş istiyor, iyice meşrulaştıyor o güzelliği. Sonra misal görevli gelecek gibi oluyor kapıya yakın olan hemen saklıyor sigarayı. Biz de söz birliği etmiş gibi saklıyoruz. Mahmut hoca gibi geliyor adam. Bir yerlerde duman var ama göremiyor kaynağını. Sigara içmeyelim lütfen diyip gidiyor o adam. Yeniden çıkıyor sigaralar ortaya allahım hiç bitmesin istiyoruz bu yolculuk çünkü muhalifiz ve ilk defa kendimizi bu kadar iyi hissediyoruz.

Sonra vapur yanaşıyor birer ikişer bitiyor dağılıyoruz karışıyoruz kalabalığa, kaybediyoruz birbirimizi. El sallıyorum o yoldaşlara. Çıktığımız yolda kazandığımız bu zafer hiçbir boka yaramadı be dostlar. Hatta muhtemelen kavgamız haklı bir kavga bile değil. Yine de...

Biraz sevin lan birbirinizi. Beni de alın aranıza sonra.

Comments