Offen für Sie

Yine kimsenin insanların konuşmayı sevmediği bir şehirdeyim. Bu sefer elimden geldiğince goygoy olmayan bir yazı yazmak istiyorum.

Şehir: Papenburg
Bulunma sebebim: İş
Pros: Çok sessiz, çok sakin.
Cons: Çok sessiz, çok sakin.

Akşama kadar iş yaptıktan sonra profösyonel bir otel odasında laptop karşısında bi baksırla oturuyorum. Sigara içmek yasak, cezası da 500 avro. Abov. İçmem o zaman. İnsan gibi söyleseydiniz de içmezdim. Neyse, Papenburgla ilgili bir resim iliştireceğim ve internet aleminde bu şehirle ilgili Türkçe bir yazı olacak. Nufus 30bin. Gençlerin tek uğrak mekanı McDonalds. Bi de ATP diye bir mekan var. İşte ben oraya gidip geliyorum. Automative Testing Papenburg. Araba test ediyorlar, Maserati gördüm adam lastiklerini yanasıya kadar sürmüş. Adam mühendis yapar. Ben kamyonla uğraştım biraz. Benim mühendisliğim bile cool değil. Neyse goygoy yapmayacağım dedim başta.
Papenburg'da tersane var bi de, şu boğazda falan gördüğün devasa gemiler var ya hani. He işte onların bakımı falan burada yapılıyor. İnsanın yanlışla bir yolu geçemez buradan. Düşün şehir almanyada olmasına rağmen daha türkler keşfedememiş. Yollar bile o tarafa doğru gitmek istemiyor.

Akşam (8.30a kadar) iyi bi yemek yiyecekseniz restoran olarak 2 alternatif var.
1- Italyan restoranı 2 - Arjantin steak. Üf be ne yemek yedim demezsin bu iki seçenekte de. Karnının doymasına bakıcan.

Otel odasında baksırla yazdım ya bu yazıyı kendimi Bukovski gibi hissettim.
Foto da koyamayacağım şimdi, buradan telefonu bilgisayara bağla oradan yükle falan uğraşamayacağım İstanbul'a dönünce koyarım. Çok da acayip bişi yok. Bi yel değirmeni falan var onu çektim.

Bi şarkı ile veda ediyorum.
Bi dinle cayır cayır çalmış adamlar.
Davul girene kadar bekle.


Comments

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.