Popo

Kısıtlı zaman, kısıtlı yazı.

Tam anlamıyla serzeniş insanı oldum. En nefret ettiğim insan formudur oysa. Sürekli dertlerinden bahseden saçma sapan sıkıntılarını dünyanın en önemli problemi olarak görülmesi dileyen insanlar. Onları sevmem, beni de aralarına almasınlar sakın.
Maddelere geri dönüyorum.

* İzlediğim filmlerin hatrısayılır yüzdesi, cep telefonundan işten eve dönerken trafikte izlediklerimden oluştuğunu farkettim. Kolumu sabit tutmaya harcadığım emek muazzam. Popcorn yok, doyasıya gülmek garip kaçıyor. Yine de içsel tatmin. Bakın ben de 7 sanattan uzak kalmıyorum demenin bir yolu.

*Sabah soğuğundan tiksiniyorum. Merkezi ısıtmalı bir evde yaşıyorsanız ve ısıtma sabah 7den sonra açılıyorsa, hele hele siz 6.20de kalkıyorsanız tiksinme yerini yer yer kızgınlığa da bırakıyor.

*Bana kitap tavsiye eden insanlara hastayım. Yani benim ne tarz şeyler okuduğumu bilmeden bunu muhakkak okumalısın hayatımda okuduğum en iyi yazı falan ayaklarına girenlere. 2 kitap okuyarak gerçekten edebiyat dünyasının ince dehlizlerine mi girdiniz abi. Tavsiye ettiğiniz kitaplara başladıktan sonra genellikle sıkıcı insanlar olduğunuzu farkettiğimi bilin.

*Elektronik her şey karşı müthiş bir cenabetliğim var. Neye elimi atsam çürüyor. Şu an bu yazıyı yazarken çektiğim çileyi anlatsam cilt cilt roman olur amk. 3310dan sonra bir daha iyi olmadı aranm teknoloji ile.

*Ciao cazzi. yine sadece serzenişte bulundum lan.

Comments