One step before the exit

Kayboldum... Subheim dinliyorum, çünkü buna ihtiyacım var. Çok yoruluyorum, devam etmeye mecalim zaman zaman kalmıyor. Kitaplarda, filmlerde, dizilerde gördüğümde mutluluğu benim zannediyorum. O esas oğlan esas oğlanlığını konuşturuyor ya hani, işte o zaman ben de seviniyorum.
Kahve koyuyorum önce, sonra üzerine viski döküyorum. Kahve bahane oluyor, dümdüz viskiye geçiyorum. Keyif almakta güçlük çekiyorum çünkü yorulacağımı biliyorum. Ertesi gün daha yordun ve daha mutsuz olacağımı. Beni mutlu edemeyen hafta sonlarımın, aynı çemberin içine sıkıştığım ve bir gıdım ilerleyenediğim çaresizliğimin içinde varlığımdan tiksiniyorum.
Ama müstahak bana...
Tüm bunlar normal...
Hayatı rasyoneller kaybediyor hep. Doğrunun peşinden koşanlar kaybediyor. Çünkü doğru gelmiyor, doğru eğip bükülüyor ve kayboluyor.
4 yanım duvar, hepsi üzerime geliyor.
Sevilmeyi beklemiyorum, sevme potansiyelimi harcayamayışım üzüyor beni...
Hadi tamam ben olmadım, zaten olmayı da pek beklemiyordum ama siz ne ara oldunuz?

Her şey karışıyor birbirine, ne yana koşacağımı unutuyorum, sarhoşluk keyif vermiyor, ayık olmak fazla konsantrasyon istiyor. Geçsin gitsin diyorum. Nereye geçiyor nereye gidiyorum?

Yaşadığım küçük burjuva mutsuzluğuna bakıp kendimden bir daha tiksiniyorum.

yine ve yeniden...
"istemek ve başarmak, ne tuhaf sözcükler"

Howl çalıyordu allahsızlar... 


Comments

  1. Bu geldi aklıma Erink;

    "Son bir kez oturuldu o koltuğa.
    Laptop hizalandı, altyazılar ayarlandı.
    Ses sistemimiz de çalışıyor 2 'bık'ın ardından.

    Biralar elde, filtreler ağız köşelerinde.
    Küllük ortada.
    Solda sandalye, ayaklar uzatılıyor.

    Cipslere, kurabiyelere uzanmalar.
    Filme mi dikkat etsek, detaylara mı?
    Kuruyemiş kalmış mıdır hiç?

    Ya buzlukta ne var?
    2 saniye durdursana hemen bakayım.

    Işık loş,
    Hararetli anlarda çoşan bir sarı kuş.

    Ses çok mu yüksek? Yan tarafa gidiyor olmasın?
    Birileri birşey mi yazıyor?
    Siktiret yazsın.

    Filmimizi izleyelim biz.
    Güle eğlene.

    Via Amendola, bi taneydin.
    Evi boş görmeye kalbim dayanmıyor.

    Siktirip gidiyoruz boşver.
    Arkana bakmadan kaç."

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.