sıcak aydınlık ve güneşli günler

Yapamıyorum.
Kaçmayı da beceremiyorum. Her gün bir diğerinden daha zor.
Doktora göstermeniz lazım, ilaçlarınızla reçetelerinizle, ağır sanayi hamlelerinizle gelmeniz lazım.
Gelip beni çıkarmanız.
Geliyorum bir saniye ver hazırlanmama.
Sabah erken kalkalım gün bitmesin. Gece de geç yatalım hayatı kaçırmayalım.
Uyumak çok güzel, çok gerçek orası...
Bir tek orada nefes nefese kalmıyorum, kendimden endişelenmiyorum, geleceğimden korkmuyorum.
Olamıyorum.
Oysa bazen bir adım yakınım, çoğu zaman fersah fersah uzak.
Kaslarım inkar edecekler bedenimi diye korkuyorum. Bırakıverecekler kendilerini bir yerde ve bana hizmet etmeyi ellerinin tersiyle itecekler.
Olamıyorum.
Dur, ellerime yabancılaşıyorum, çirkinleşen suratıma yabancılaşıyorum.
Niye öyle oldu, çok şeyler yapabilirdim.
Mesela?
Her hangi bir şey de iyi olabilirdim mesela.
Ciğerlerim tıklım tıklım, afilli şekilde öldürüyorum onları.
Mumları üfle, ışık canımı sıkıyor.
Giderken el sallamak güzeldi.
Eller üşürdü. En çok benim ellerim üşürdü çocukken de. Kar topu atamaz hale gelirdi, yanardı ellerim soğuktan. Kaloriferde en çok ben ısıtırdım ellerimi.
Tövbe ettikçe üzerime gelirdi hayat.
Ne zaman boka batsam yalvarırım yüce bildiklerime. Pazarlık ederdim. Arada beni ciddiye alırdı verirdi istediğimi. Soktuğu yerden çıkartırdı.
Şans eseri yaşıyordum. Rastlantılar sayesinde nefes alıyordum.
Olamayacağım hayata öyküyordum.

Delirmeden gel, bana olmayı öğret.

Comments

  1. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cKujuu6SpYA ..ama bahar geliyor. iyi olur, iyi olur belki..

    ReplyDelete
  2. Gerçekten sağ ol, umarım iyi olur, bir süreliğine de olur.

    ReplyDelete
  3. http://www.likuu.com/film/2004/korkuyorum-anne/izle
    1:18:40
    Ü: Neden korkuyorsun?
    Ç: Bazı şeylerden.. Mesela sünnetten, karanlıktan..
    Ü: Başka?
    Ç: Rasim amcadan. Rasim amcanın ölü kitabından..
    ………
    Ü: Bak şimdi.. Herkesin bir sürü korkusu vardır zaten… Bütün korkularını bir cebine doldurursun. Sonra teker teker alır, diğer cebine geçirirsin. Geçirirken derin bir nefes alıp, hepsine bir bir bakarsın. Bir de bakmışsın, bazıları yok olup gitmiş… En çok korkutan şeyler, cebinin hep en altında durur. Onları sakın orada unutma..
    Ç: Sonra?
    Ü: Sonra yeniden önceki cebine geçirirsin. Bir oraya, bir buraya.. Bir o cebe, bir bu cebe.. Aralarda derin bir nefes almayı da unutmayacaksın ama..
    Ç: Çok komiksin Ümit ablaaa.. Şaka mı yaptın? Yani senin cebinde de var mı?
    Ü: Dolu.. Baaak..
    Ç: Bakiyım.. Bir şey yok ki..?
    Ü: Var ama göremiyorsun.
    Ç: Al sana bir sünnet vereyim.
    Ü: İstemem sende kalsın. Öbür cebine geçir…
    1:20:00

    ReplyDelete
    Replies
    1. bi de hem ''..insan nedir ki?..'' :)

      Delete
  4. izleyecegim bunu ilk firsatta. hatta yeterince izlemedigimi farkettim daha cok reha erdem filmi izleyecegim. saygilarimla.

    ReplyDelete
  5. sana da http://24.media.tumblr.com/tumblr_llda9g1LXv1qb6dxko1_500.jpg (alakasız paylaşımlar butonuna bastım)

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.