yanık

Yazdıkça yazıyorum, o kadar güzel bir şey ki sadece yazmayı düşünüyorum. İşten çıkayım servise bineyim laptopu çıkarıp sadece yazayım istiyorum. Umurumda bile değil kimin okuyacağı veya bir yerlere gelip gelemeyeceği. Evet ortalama bir şey olacak, bu işin erbabı, okumuşu burun kıvıracak ne lan bu falan diyecekler belki (tabii bi yerlerde paylaşmazsam böyle bir problem de olmayacak) ama keyif veriyor. Sanırım hastalanıyorum, kafadan sıkıntım var. Çünkü o kelimelerin içine girmek daha mutlu ediyor beni.. İki tipe diyalog yazmaya çalışırken başka birileri ile konuşmaktan daha zevk alıyor olmamın bir anlamı olmalı..



bir de, 
ben ne zaman mutlu olacağım, ceza sürem dolduysa artık oyuna alın lan beni...

Comments

  1. hastalanmıyorsun. bence kafan, gereğinden fazla çalıştığı için böyle oluyor.

    ReplyDelete
  2. Nezaketin için teşekkürler. Kafamın genelde gereken kadar bile çalıştığına inanmıyorum ancak bazen geçersiz işlemler yürüttüğü ve aşırı yüklemeye maruz kaldığı doğrudur. Yapacak bir şey yok.

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.