Jeton

Gün geçmiyor ki yeni bir şey şaşırtmasın beni,
Beni çok sevdiklerini düşündüğüm hatta onların sevgileri karşısında mahçup bile olduğum bazı arkadaşlarım aslında beni o kadar sevmiyormuş. Yani beni öven, çok akıllı adam, şahane adam diyen adamlar sanırım beni biraz aptal buluyor olabilirler. Şahaneliğimle alakalı bir durum değil hala çok şahane bulunan bir şahısım. Biraz sanırım façam kaymış eski saygı duyulan, sevilen şahış zevzek ve gayriciddi bir hale bürünmüş.
Neyse mesele o değil.
Arkadaşlar iyidir.
Canım cehenneme,
Mutsuz bir insan olduğum zaten su götürmez bir gerçek. kabullendim bunu, ilacını yazdırtacağım sonra geçecek ondan yana sıkıntım yok. Ancak diğer taraftan bu mutsuz insan halimi dış dünyaya yansıtmaya net utanıyorum. İyi de yapıyorum, mutsuz insanı kimse çevresinde görmek istemez, herkes siktirsin gitsin o uğursuz pezevenk der. Yine de mutlu bir insanmış rolünü şarkıcılıktan gelme bir dizi oyuncusu gibi oynuyorum.
Yani büyük bir kısım kabulleniyor ama dikkatli izleyici kitlesi yemiyor, burun kıvırıyor benim oynadığım role. Aralarına almıyor o izleyici kitlesi.

Bazen gün geçmiyor ve çoğu zaman aslına bakarsan hiçbir şey şaşırtmıyor beni...

Neyse .

Dağılabilirsiniz.


Comments

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.