Ç.H.C.


- Paralel evrendeyim, buraya turist olarak gelsem ve sadece gezip, bir miktar çakma saatle dönsem hiçbir halt anlayamaz, sonra kendi evrenime geri dönüp Çin de çok rererö der geçerdim.



- Aralıklarla dışarıdan sesler geliyor, çatapatlar ve asla nerede olduğunu göremediğin havayi fişekler duyuyorum. Ama öyle böyle değil bazen dışarıda acaba çatışma mı var, ordu yönetime el mi koydu diye korkuyorum o derecede gürültülü. Her seferinde, neyi kutladıklarını soruyorum insanlara. Bayram mı, liderlerinin doğum günü mü, bir sebebi olmalı bunca çatapatın bunca tantananın. Ama yok. Bazen bazı şeylerin sebebi olmaz ve bu bizi delirtir.



- Kendimi ünlü bir şahıs gibi hissediyorum. Sinema yıldızı veya rock star gibi. Çocuklar benimle fotoğraf çekilmek istiyorlar. Onların saçlarını okşuyorum, el sallıyorum bir iki laf ediyorum hayranlıkla bakıyorlar bana. Utanmasam imza falan dağıtacağım o derece. Uzaylıyım çünkü markette falan beni parmakla gösteriyor, aralarında fısır fısır konuşuyorlar. Komik gözüküyor olabilirim onlara.

- Otelin bir spor salonu var. Günlerimi biraz verimli geçirmek adına spor falan yapıyorum. Sağolsunlar ilgilenen bir vatandaş çıktı su isteyip istemediğimi sordu. Evet, dedim sevinçle. Bir bardak getirdi ve masaya koydu. 15 dakika falan koşmuştum, ter içindeydim ve kana kana su içmek istiyordum. Bardağı kafama dikmemle tükürmem bir oldu. Kaynar suydu. Baya bildiğin içine neskafe döksen, üfleye üfleye içeceğin türden. Hiçbir içeceği soğuk içtiklerini görmedim. Bunların içinde türlü meşrubatlar ve bira da dahil.



- Tavsiye üzerine Chinese Coffee filmini izledim. Şahane bir film. Yazmayla veya yazarlarla ilgili filmleri her zaman sevmişimdir, bir de tek mekanda geçen filmleri. Hatırladığım kadarıyla sevdiğim tek mekanda geçen (single-set productions) filmler;

12 Angry Men
Exam
Breakfast Club
Phonebooth
The Man from Earth
127 Hours
Locke



- True Detective şahane bir dizi. uzun süredir, drama dizisi izlemiyordum ama bu ayrı bir yere geldi.  Matthew McConaughey ve Woody Harrelson şahane adamlar. Tavsiye ederim.




Comments