Space Monkey

Bundan önceki hayatımda uzaya gönderilen ilk maymun olduğuma inanıyorum. 

İsmim "Albert İki" idi. İnsanlara neşe saçan zevki ve eğitimli bir hayvandım. Boğa burcuydum ve en büyük hobim muz kabuğundan gemiler yapmaktı. Sabahları erken kalkar mümkün olan her yere tırmanmaya çalışırdım. Boru, ağaç, vitrinler, duşakabin... Dengeli beslenmeye ve egzersizlere önem verir, olumlu iş ilişkileri kurmaya çalışırdım. Kendimi maymun vücuda hapis olmuş Azeri bir bal porsuğu olarak hissederdim. Bu heyvan gündə 80 km yeriyərək qabağına çıxan hər şeyi yeyir, derdi büyüklerim.
Sonra beni kapsülün içine soktular, kapsülü de rokete koydular, uzaya fırlattılar. Akıllara durgunluk verecek kadar mükemmel bir şekilde uzaya çıktım. Sonra roket durdu, aşağıya düşmeye başladım... Kapsülün içindeki paraşüt sistemi çalışmadı. Ulan, dedim yeri çakılmak üzereyken. Milyon dolarlar harca et roket yap, şahane uçsun kaçsın, bir paraşüt işini yapama. Bu zihniyetle Avrupa Birliği hayal...
Cenazeme başta Haydar Aliyev olmak üzere devlet büyükleri, yoldan geçen meraklı halk ve taklacı güvercinler katıldı...

Selametle.

Comments