Hayatta ve trafikte hayatta kalma teknikleri


Ülkemizde trafik kazaları insan hayatını tehdit eden en amorf, en şahsına münhasır faktördür. Babadan oğula verilen eğitimler, sürüş tekniklerini motorlu araçların değişik dinamik özelliklerini ve sağduyu, saygı hoşgörü gerektiğinde beceri ortaya koymak için tek şanstır. (bu cümle düşüktür.)
Şunu unutmayın, lastiğin ısınması ile dışarıdaki hava sıcaklığının hiçbir ilgisi yoktur. Ayrıca yaz aylarında yalanan dondurmaların küresel ısınmayla da tam alakası olduğunu söyleyemeyiz. Lastik yanaklarında oluşan balonları çocuğumuza oynasın diye eve götürmeye çalışmak, 16 PSI havalı lastikte sorun olur.
Acil frenleme yapılması gereken zamanlarda Antiblock Brake System çalışmazsa arabadan atlarız.
Önce sağımıza sonra solumuza sonra yeniden sağımıza sonra yeniden solumuza, sonra sağımıza..
Karşıdan karşıya geçmemeliyiz.
Oh that escalated very quickly, dedi yabancı kadın. Yabancı kadınlara dikkat etmeliyiz, yerli kadınlara da dikkat etmeliyiz. Kadınlara (kimileri fazla göz alıcığı olduğundan) bakarken güneş gözlüğü veya coloroid (dinci gözlüğü) takmalıyız.
Eğer yandex'te iki köprü de kırmızıysa, kendi boyalarımızla rengini değiştirmeliyiz. En iyi boya sulu boyadır. Suluyla kuruyu karıştırmamalıyız.
A aracı saatte 50 kilometre hıza B şehrinden C şehrine gitmektedir. A aracı yola çıktıktan 8 şarkı sonra C şehrine değil, daha iyi bir gece hayatı vaadeden D şehrine gitmeye karar vermiştir. Fakat diğer taraftan içi içini yiyordur. (afiyet olsun) Ya C şehrinde daha iyi ortam varsa diye. Bu durumda ikiye bölünen A aracı A1 ve A2 olmak şeklinde iki şehire ulaşmak için yeniden yola çıkar. A aracının süspansiyonlarının sertliği kaç jakobiyen olmalıdır ki, yolculuk sakin geçsin? (şarkıyı 3,14dk'dan hesaplayınız.)
Taksim meydanında halı yıkayan Hamiye abla, polis arabalarının kirinden pasından şikayetçi olduğunu söyler, bunu duyan memur 657'ye tabi midir? Ah be güzel Hamiye ablam, etmeseydin.
Verdiğimiz rahatsızlık için gurur duyarız.
Saatlerin dişileri vardır. Bu dişliler canımızı sıkar.
Bit.

Comments