Başat

Sihirbaz tüm numaralarını harcadı ve tavşanı da yanına alıp inzivaya çekildi.

Görecek yeni bir şey kalmadı artık. 

Tüm aşinalıklar evvelde kaldı. 

Yanılmaktı, şaşırmaktı, kanmaktı... bunlar da kalmadı.

Adımlar atıldı. Ertesi günler kısaldı.

Sokakları şairlere temizlettiler ve senin adını kullanmayı yasakladılar. 

Parçaları eksik teslim ettiler en fenası

Müşteri hizmetleri meşgule düştü. 

Ne bir altyapı çalışması, ne de bir mucize beklentisi...

Çamur gibi yuttuk eski klorlu numaraları. 

Şimdi zamanıdır, bitirmenin başatlığı

Şimdi zamanıdır, yarım sigaraların, tekrara düşen yılların...

Şimdi zamanıdır, zamansız büyülü lafların.

Değneğini uzatmıştın ve dürtmüştün beni hatırla

Yaşıyor muyum diye sormuştun. 

Kulağına konuşacağım yaklaş: sır gibi kelimeler var dilimde. 

Yaşıyorum, eşyalar üstüme birikiyor. Kolilerce.

Yeni, yine ve ne yöne gideceğimi bilmezim.  

Büyülerin hepsinin üzerine Newton fiziği fırlatıyorum.

Otostop çekiyorum işte karanlığa,

Yaşam beni alıyor müsait bir yerden, tükürüyor başka bir yere.

--- Sihirbaza sorsan, nasıl biter bir şiir diye, meslek sırrıdır.

--- O halde al sana eski bir numara daha...


Tüm aşinalıklar evvelde kaldı. 

Şerefe.





Comments